You are currently viewing بهترین کرم دور چشم برای رفع چین و چروک  در اینجا 16 مورد از بهترین انتخاب های ضد پیری ما آورده شده است

بهترین کرم دور چشم برای رفع چین و چروک در اینجا 16 مورد از بهترین انتخاب های ضد پیری ما آورده شده است


بهترین کرم ضد چروک دور چشم – چرا این موضوع مهمی است؟ چشمان شما یکی از اولین ویژگی هایی است که مردم در مورد شما متوجه می شوند، بنابراین وقتی خسته، چین و چروک به نظر می رسند یا نفخ کردهشما خسته به نظر می رسید – مهم نیست که بقیه صورت شما چقدر درخشان است.

در طول فرآیند پیری، سرعت تجدید سلول های پوست کند می شود، بنابراین پوست اطراف این ناحیه ظریف شروع به نازک شدن می کند. تولید کلاژن و الاستین کاهش می یابد که به خطوط ریز و کاهش تولید چربی کمک می کند که منجر به خشکی پوست می شود – همچنین غدد چربی کمتری در این ناحیه وجود دارد. به همین دلیل است که برای رفع چین و چروک به کرم دور چشم نیاز دارید.

بهترین کرم دور چشم برای چین و چروک: فهرست

بهترین

بهترین: کرم دور چشم هویج و چوب70 دلار

بهترین شرط

چماق و هویج درمان ها، حدس و گمان را از ساختن روتین عالی برای پوست شما دور می کند. یک روال با محصول مورد علاقه ما انتخاب کنید: کرم دور چشم هویج و استیک. با یک روال تا 160 دلار صرفه جویی کنید. برای تخفیف 20 درصدی از کد D20 استفاده کنید.

سرم چشم هویج و استیک70 دلار

لیست کامل

کرم دور چشم ضد پیری کامل Formulyst85 دلار

کرم دور چشم Obagi Elastiderm، 115.50 دلار

درمان کرمی چشم کیهل با آووکادو، 50 دلار

نئوکوتیس لومیر، 97 دلار

کرم دور چشم Shiseido Benefiance WrinkleResist24، 64 دلار

SK-II کرم دور چشم RNA POWER، 139 دلار

لامر کنسانتره چشم، 245 دلار

دکتر. کرم دور چشم Brandt 24/7 Retinol55 دلار

تعمیر چشم Skinmedica TNS، 102 دلار

Skinceuticals مرهم چشم، 82 دلار

کاودالی کرم دور چشم ضد پیری Premier Cru، 99 دلار

کرم دور چشم CHANEL Sublimage La Crème Yeux Ultimate Régénération، 260 دلار

زنی که از کرم ضد پیری برای چین و چروک استفاده می کند

بهترین کرم ضد چروک زیر چشم

بهترین

بهترین: کرم دور چشم هویج و چوب، 70 دلار
کرم دور چشم از چماق و هویج با هر مشکلی در اطراف چشم از جمله سیاهی، کیسه ها و افتادگی پوست مقابله می کند. این به لطف ترکیبات گیاهی از جمله درخت ابریشم ایرانی (Albizia julibrissin) که به سفت شدن و محافظت از پوست ظریف اطراف پلک کمک می کند، به دست می آید. در همین حال، مخمر سنت جان (Sigesbeckia Orientalis) کلاژن و الاستین را تحریک می کند تا به بازیابی نشاط کمک کند.

سرم چشم هویج و استیک70 دلار
ترکیبی از پپتیدهای پیشرفته ظاهر تغییر رنگ را کاهش می دهد و مرطوب کننده های غنی با خشکی مبارزه می کنند. پای کلاغی صاف می‌شود، پف‌کردگی کاهش می‌یابد و با هر بار استفاده، پوست به‌طور قابل‌توجهی بلند و روشن می‌شود.

لیست کامل

کرم دور چشم ضد پیری کامل Formulyst، 85 دلار
چشم ها ممکن است دریچه ای به روح باشند، اما می توانند میزبان طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله چین و چروک، پف و کیسه باشند. کرم دور چشم ضد پیری کامل Formulyst یک فرمول چند کاره است که علائم مختلف پیری دور چشم را هدف قرار می دهد.

کرم دور چشم قدرتمند حاوی کمپلکس رتینیل و فناوری پپتید است که به کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند، در حالی که اسید هیالورونیک و عصاره خیار ناحیه ظریف چشم را تسکین و آبرسانی می کند.

کرم دور چشم Obagi Elastiderm، 115.50 دلار
با افزایش سن، الیاف الاستین در پوست ما تجزیه می شود، به این معنی که پوست شل و شل می شود. در اطراف چشم، این منجر به افتادگی و گزگز می شود. کرم دور چشم اوباگی الاستیدرم با ترکیبی از کمپلکس دو معدنی و مالونیک اسید به کاهش آن کمک می کند. مجتمع دو معدنی ترکیبی از مواد معدنی مس و روی است و اعتقاد بر این است که به بهبود خاصیت ارتجاعی و رطوبت کمک می کند.

درمان کرمی چشم کیهل با آووکادو، 50 دلار
این کرم دور چشم سبز پرفروش و پر جنب و جوش حاوی روغن آووکادو، بتا کاروتن و کره شی است. این مواد به تغذیه ناحیه چشم برای جلوگیری از چین و چروک کمک می کنند و در عین حال به صاف کردن خطوط ریز، روشن کردن ناحیه و کاهش پف کردن کمک می کنند. این کرم دور چشم برای انواع پوست – از جمله پوست حساس – مناسب است.

نئوکوتیس لومیر، 97 دلار
این کرم دور چشم قدرتمند با اسید هیالورونیک آبرسان، آنتی اکسیدان ها و ترکیبی اختصاصی از پپتیدها به نام PSP (پروتئین های سلولی پردازش شده پوست) فرموله شده است که به طور هم افزایی برای روشن کردن، رفع پف، پنهان کردن حلقه های تیره و نرم کردن ظاهر خطوط و چین و چروک ها عمل می کند. برای این کار به نسخه ای نیاز دارید که بهانه ای عالی برای قرار ملاقات با متخصص پوست است.

کرم دور چشم Shiseido Benefiance WrinkleResist24، 64 دلار
این کرم دور چشم ضد پیری انواع چین و چروک زیر چشم از جمله چروک پای کلاغی، چروک زیر چشم، چین گوشه و چین پلک را برطرف می کند. مواد اصلی شامل جلبک های سبز و قهوه ای، عصاره زردچوبه، پپتیدهای آبی و محصول اختصاصی این برند است. کمپلکس KOMBU-Bounce، که به رفع علل چین و چروک کمک می کند و در عین حال به عنوان یک پرکننده داخلی چین و چروک عمل می کند.

این کرم ضد چروک دور چشم قدرتمند و تازه فرموله شده نتایج قابل مشاهده را تنها در یک هفته نشان می دهد.

SK-II کرم دور چشم RNA POWER، 139 دلار
مانند تمام محصولات SK-II، این کرم ضد چروک دور چشم ضد پیری با پیترا، ماده تخمیر شده امضا شده این شرکت، فرموله شده است. کرم ضد چروک دور چشم Velvet به لطف پروتئین هیدرولیز شده سویا، پروتئین مخمر، کنگر فرنگی و عصاره برگ یونجه سیاهی، خطوط ریز و از دست دادن خاصیت ارتجاعی را هدف قرار می دهد.

لامر کنسانتره چشم، 245 دلار
این کرم دور چشم ضد پیری ممکن است دارای قیمت گزافی باشد، اما La Mer پیروانی دارد که پرفروش‌ترین کرم دور چشم این برند است. کنسانتره چشم به لطف آبگوشت Miracle ثبت شده La Mer که حاوی جلبک دریایی تخمیر شده و مواد معدنی است، برای رفع سیاهی، خطوط ریز و چین و چروک و همچنین خشکی طراحی شده است. امتیاز ویژه برای اپلیکاتور فلزی خنک کننده که به کاهش پف کمک می کند و احساس خنکی فوری می دهد.

دکتر. کرم دور چشم Brandt 24/7 Retinol55 دلار
این پرکننده چروک بدون سوزن فوق‌العاده چشمگیر همچنین به لطف رتینول با زمان آزاد شدن و مجتمع کریستال روبی اختصاصی، باعث روشن‌تر شدن، محافظت در برابر عوامل استرس زای محیطی و لطافت ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها می‌شود. کمپلکس Hydra-Balance (عسل درخت لیمو، فسفولیپیدها و اسید آمینه عمیقاً آبرسانی کرده و از از دست دادن رطوبت جلوگیری می کند.

تعمیر چشم Skinmedica TNS، 102 دلار
این کرم دور چشم ضد پیری از محیط تهویه‌شده با فیبروبلاست انسانی (TNS) برای کمک به مبارزه با چین و چروک‌های اطراف چشم استفاده می‌کند – آنها را به عنوان پیام‌رسان پروتئین طبیعت در نظر بگیرید. فرموله شده برای کاهش ظاهر خطوط ریز، چین و چروک و حلقه های تیره. بافت غنی آن به لطف اسید هیالورونیک، رطوبت متراکمی را فراهم می کند.

چین و چروک های کم آبی کاهش یافته و درخشندگی آن افزایش می یابد. پپتیدها و TNS ناحیه چشم را صاف می‌کنند و به حفظ ظاهری جوان کمک می‌کنند، در حالی که نیترید بور اثری سبک دارد که ظاهر تغییر رنگ را پخش می‌کند.

Skinceuticals مرهم چشم، 82 دلار
این کرم دور چشم ضد چروک مخصوص پوست های بالغ است. فرموله شده برای پوست خشک و پیر، دارای ترکیبی هم افزایی از ترکیبات گیاهی قدرتمند و در عین حال ملایم برای تغذیه و صاف کردن پوست اطراف چشم است. این کرم غنی و آبرسان به طور خاص سه نشانه اصلی قابل مشاهده پیری – از دست دادن رطوبت، افتادگی پوست و آسیب رادیکال های آزاد – و همچنین پف، خطوط ریز و چین و چروک را هدف قرار می دهد.

کاودالی کرم دور چشم ضد پیری Premier Cru، 99 دلار
این پرفروش به دلیل توانایی باورنکردنی اش در کاهش چشمگیر خطوط ریز، چین و چروک، پف و سیاهی دور چشم در تماس و در طول زمان، لقب “فتوشاپ برای چشم” را به خود اختصاص داده است. ترکیب اختصاصی Caudalie از رسوراترول، وینیفرین و دانه انگور با هم کار می کنند تا باعث بلند شدن، سفت شدن، روشن شدن و محافظت در برابر آسیب رادیکال های آزاد شوند.

عمیقاً آبرسانی است و در عین حال بدون زحمت در پوست ذوب می شود، بنابراین با آرایش یا به تنهایی به عنوان یک هایلایتر طبیعی برای از بین بردن سایه های زیر چشم به خوبی عمل می کند.

کرم دور چشم CHANEL Sublimage La Crème Yeux Ultimate Régénération، 260 دلار
این کرم دور چشم فوق العاده غنی در مواقعی که زیر چشم شما به آبرسانی فوری نیاز دارد، به عنوان یک ماسک چشم عمل می کند. علاوه بر این، فرمول انحصاری این برند Planifolia PolyFractioned Active infused چین و چروک و از دست دادن خاصیت ارتجاعی را هدف قرار می دهد. شما متوجه بهبود فوری در هیدراتاسیون، استحکام، درخشندگی و لحن خواهید شد.

بهترین کرم دور چشم برای چین و چروک: خط پایین

بهترین کرم ضد چروک دور چشم چیست؟ به طور کلی، ما ارائه می دهیم کرم دور چشم هویج و چوب. ما نیز توصیه می کنیم سرم چشم هویج و استیک. سرم ها غلیظ تر و عمیق تر نفوذ می کنند.

بهترین شرط

چماق و هویج درمان ها، حدس و گمان را از ساختن روتین عالی برای پوست شما دور می کند. یک روال با محصول مورد علاقه ما انتخاب کنید: کرم دور چشم هویج و استیک. با یک روال تا 160 دلار صرفه جویی کنید. برای تخفیف 20 درصدی از کد D20 استفاده کنید.

نمی تواند به طور کامل از شر چین و چروک خلاص شود، یک درمان خانگی واقعاً این کار را نمی کند – اما همچنین آسیبی نخواهد داشت و می تواند ظاهر چین و چروک را نرم کند. برخی از داروهایی که می توانید امتحان کنید عبارتند از: ماسک سفیده تخم مرغ، موز یا خیار، آلوئه ورا، روغن نارگیل و روغن زیتون.





Source link